KLARER JEG DETTE?

 

God morgen!

De siste ukene så har jeg virkelig fått blod på tann når det kommer til strikking. Det er så kjekt å endelig få det til, og jeg har fått ferdig en lue allerede. Er snart halvveis på en hals også. Men nå har jeg funnet en genser som jeg vil strikke. Det blir spennende å se hvordan dette går. Jeg skal kjøpe inn garn denne uken, og er veldig spent. På et tidspunkt skal jeg sjonglere fire farger i et mønster. Men det blir så fint.

Jeg er heldig som kan få god hjelp dersom jeg setter meg selv helt fast. Dette blir en stor mestringsopplevelse. For jeg skal ikke gi opp underveis. Tenk så stas å kunne holde varmen i egenstrikket genser denne vinteren! Jeg har troen på at dette skal kunne gå, og jeg gleder meg til å lære masse underveis. Skal strikke med ganske store pinner, så da ser man kjapt fremgang. Denne oppgaven vil kunne gi meg noen grå hår.

Første bud blir å få tak i riktig garn. Håper de har det her i Mandal. Så er det bare å legge opp masker, og sette i gang!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Du er en flott dame misforstå meg rett, men det hadde jo vært kjekt med noen andre bilder også. Feks av oppgaven din-(strikketøyet) som inspirasjon.
      Ha en fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg