Knallbra fredag!

God morgen!

I dag er det en travel morgen for meg. Jeg skal være tilstede på Mandalseminaret allerede kl 09.00. Det er noen timer til jeg skal opptre med min musikk. Men jeg ønsker å få med meg et spennende program. Jeg er i god form, selv om jeg kjenner at treningen i går var krevende for kroppen. I dag skal jeg derfor ha treningsfri, og fokuserer nå på opptredenen min først. Derfor må denne morgenen helst gå ganske smertefritt her hjemme. Blir en spennende dag, og jeg har en god følelse i kropp og sjel.

Ellers så skal jeg være noen timer hjemme i ettermiddag, før julebord med revmatikerforeningen på Kjøbmansgården. Det er alltid hyggelig med god mat, og fin stemning. Satser på at det blir en fin kveld, med masse latter og moro! Jeg har gode venninner som også er med, så det er jo en bonus å få dele fredagskvelden med dem. Og så blir det min første runde med julemat denne sesongen. Håper det smaker godt, og at jeg ikke spiser meg altfor mett. Det ser jo så fristende ut, men kroppen må ikke strekkes for langt.

Jeg føler uansett at jeg fortjener en fin kveld sammen med gode venner. Det er mange ting som virkelig går bra for meg nå, og det er jeg så takknemlig for. Jeg har virkelig klart å få november til å bli en god måned, og gode rutiner er i ferd med å bli innarbeidet i min hverdag. Jeg håper at dere også får en fin fredag, og en god start på helgen! Jeg blogger som normalt i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg