Knallbra start på uken!

Der finnes ikke noe som er bedre enn å starte mandags morgen med en skikkelig fin treningsøkt! Da er man i gang allerede helt fra starten av, og det preger resten av uken automatisk. For meg så er treningen hard å komme i gang med for øyeblikket, så jeg jobber hardt for å holde motivasjonen oppe. Men jeg har heldigvis noen kjekke planer i høst, og jeg ønsker å se så bra ut som mulig. Da finner jeg litt energi til å komme i gang.

Søndag kveld så var jeg slettes ikke motivert. Men så var jeg innom Funkygine sin Instagram, og fikk et spark bak. For det var jo helt riktig det hun sa. For dersom du ikke klarer å gjennomføre planene dine på mandagen, så er det ikke enkelt å få ting gjort resten av uken. Der og da bestemte jeg meg for at treningen skulle gjennomføres neste morgen. Og jeg er så glad for at det ble sånn.

Jeg må jobbe hardt for å komme i bedre form. Og jeg merker at dette ikke kommer lett. Det er lenge siden motivasjonen har vært så lav. Og det forteller meg at det er meget viktig å være streng ,mot meg selv. Nå skal jeg finne en god rytme på treningen, og passe på så jeg ikke smeller for hardt i. Det er nemlig veldig fort gjort. Der skal trenes fra morgenen av, og jeg skal komme inn i en fin rutine.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg