Knallgøy å se Kompani Lauritzen!

Jeg elsker å se på Kompani Lauritzen hver lørdag på TV2! Herlighet for et opplegg! Utrolig at den gjengen faktisk gjennomfører alle disse oppgavene som de får hver dag. Jeg hadde ikke hatt en sjanse til å mestre så vanskelige konkurranser, og jeg hadde blitt rasende på befalet. Min lunte hadde garantert gått rett vest, for å si det sånn. Men denne gjengen holder ut, og presser seg til det aller ytterste. Ufattelig at folk ikke skader seg underveis, når de har så utfordrende oppgaver.

Dag Otto elsker å være oberst, og det ser man lang vei. Men så er det jo morsomt å se hvor usikker han egentlig er. Og hvordan Kristian forsøker å prate ham til fornuft. Jeg ler så godt av dem begge to, og koser meg skikkelig. Dette var et nytt konsept, og det fungerer faktisk veldig bra. Godt å se noen annet enn tidligere, og vi får komme innpå kjendisene på en helt annen måte. Snakk om å oppleve mestring, og få personlig vekst. De har flyttet mange grenser allerede.

Nå gleder jeg meg til ny episode i kveld, og det kommer til å bli skikkelig kjekt. Du bør absolutt få med deg denne serien, dersom du liker å se kjendiser gjøre ting som de egentlig ikke kan eller vil. Hurra for at der lages morsom tv, og at alle disse menneskene orker å lage et så slitsomt tv program!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg