“Kødde du med meg?”

Jeg har den siste tiden fått positive tilbakemeldinger. Det gjør noe med meg. Men når der kommer setninger som jeg sliter med å tro på, så hender det at jeg sier en kommentar på min egen dialekt ganske fort. For når man har hatt dårlig selvtillit på eget utseende siden barndommen, så er det ikke så lett å tro på komplimenter og utrolige planer. Mentoren min har fått seg en god latter fordi jeg utbryter som regel dette: “Kødde du med meg?”

Jeg er en ganske sprudlende og engasjert person. Og jeg er til tider ganske lett å lese. For når man får beskjed om ulike planer, så er det spennende og gøy. Men så vanskelig å se for seg i virkeligheten. Jeg må rett og slett legge vekk all sjenanse, og bli med på det kjekke som skal skje! Jeg er meg selv på godt og vondt. Så det kommer garantert til å bli en del latter fremover i samarbeidet mellom mentoren og meg. Vi lo skikkelig når vi snakket sammen på telefonen. Herlig stemning er godt for kropp og sjel!

Jeg kan ikke være noen andre enn meg selv. Så da får det gå som det går. Nå ligger det i hvert fall veldig mye spennende foran meg. De sjansene skal jeg ta veldig godt vare på. Humor og latter skal være med meg hele tiden. For der er nok av alvor ellers i livet. Det er bra at jeg ikke skjuler meg bak en maske. For jeg vil at mentoren min skal kjenne meg akkurat slik som jeg er skrudd sammen! Dette er spennende og veldig givende for meg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg