Kom deg opp, og jobb!

Dersom man har lyst til å komme seg videre i livet, så må man faktisk gjøre noe med det selv. Du tar avgjørelsen selv, og da kan du ikke regne med at andre skal gjøre jobben for deg. Der er mange som sier at de ønsker å oppnå veldig mye, og har så mange drømmer. Men dersom en drøm skal bli til virkelighet, så må du opp av godstolen! Gjøre det som trengs hver eneste dag. Det nytter ikke å innta en feig holdning, og klage på manglende fremskritt. Da må du heller ta et titt på hverdagen din, og se hvordan du kan prioritere annerledes. Ingenting kommer av seg selv i denne verden. Man må ta et aktivt valg, og så må man faktisk gjøre den store jobben selv.

Jeg vet at det kan være tungt underveis. Men dersom man virkelig ønsker en endring, så gir man ikke opp! Da kjemper man videre, og gjennomfører det som trengs. For meg så har det virkelig blitt viktig for meg å huske på dette. Jeg har nemlig mange drømmer, og jeg kan ikke forvente at det kommer rett i fanget mitt. Nei, jeg må finne den kreativiteten som behøves for å skape nytt innhold til dere. Det er jeg som må finne de temaene som kan være aktuelle å skrive om. Jeg må selv produsere videoer til min kanal på Youtube. Min vei er lang, men jeg har kommet godt i gang. For jeg har laget meg en dagsplan som fungerer bra for meg. Jeg vet hva som må til hver eneste dag.

Det er krevende å ha ambisjoner. Men det er så sykt deilig når man endelig kommer dit man vil, og jeg gleder meg allerede. For jeg har bestemt meg, og da kommer råtassen i meg fram. Da er jeg fokusert, og rekker masse hver dag. Et steg nærmere, og jeg har æren av det selv. Det er fint å ha noen som man kan få råd og tips fra. Men selve jobben blir gjort av meg, og det er jeg stolt av. Mine mål er blitt enda mer konkrete, og jeg har prioritert de ulike tingene annerledes nå. Det er det som må til. Knallhard jobbing over lang tid, og hele tiden gi masse av seg selv. På lang sikt så kommer det til å lønne seg, men veien dit kan være skikkelig krevende. Men aller mest så er den utrolig spennende! Jeg gleder meg til å virkelig jobbe hardt i 2020!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg