KOM DEG UT!

God kveld!

Frisk luft kurerer mye gruff. Det har jeg erfart de to siste dagene. Å være ute på tur, gir meg ny energi. Det går fint å gå alene, men det er kjekt å gå tur sammen med noen også. I dag har jeg gjennomført en tur alene på morgenen. Og så har jeg gått tur sammen med en god venn i ettermiddag. Så deilig å bevege kroppen, og samtidig være sosial.

Akkurat nå så fokuserer jeg på bevegelse, og å holde blodsirkulasjonen godt i gang. Håper at magesmertene forsvinner helt snart, sånn at jeg er klar for gruppetreninger igjen. Satser st det blir bra til mandag. Å komme seg ut i den friske høstluften, er virkelig med på å gi meg gode dager. Kroppen min responderer fint, og jeg blir glad av det.

Ta på deg varme klær, og kom deg ut i frisk luft!  Det vil du ikke angre på. Jeg har endelig kommet i gang igjen, og det føles så godt.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg