Kom i gang!

Er du klar til å komme i gang med dagen?

God morgen!

Da er pinsen over for denne gang, og det er bare å komme seg i gang med hverdagen igjen. Det går veldig fint for min del, da jeg jo liker de vanlige rutinene aller best. Ungene er kommet seg på skolen, og jeg gjør meg klar til å dra på musikkterapien. Viktig å få tid til litt velvære først, sånn at jeg føler meg bra når jeg skal ut døren. Deilig å pynte seg litt i hverdagen, og ta vare på sin egen mentale helse. Musikken kommer til å nytes i fulle drag, og jeg gleder meg veldig til å kommer i gang. Kanskje kommer vi oss litt videre med mine låter i dag. Det er alltid gøy!

Jeg er litt trøtt, da jeg har en Basse (katten vår) som virkelig ønsker å ha mamma tilgjengelig på nattestid. Så jeg prøver å ta en rolig start på dagen, og ikke stresse for masse før musikken. Kan jo fint ta litt huslige sysler i ettermiddag. Men så lenge ungene får det de trenger, så er det viktigst. I tillegg til at katten får mat, rent vann og ren do. Så her er rutinene på stell, og da rekker mamma å få litt velvære også på morgenen. Jeg er faktisk ganske så god på å lage rutiner, så det var ikke så stress å få katten hjem. Nå er han i tillegg blitt mer husvarm, og koser masse med oss.

La oss komme i gang med dagen, folkens! Sett i gang med det som er på din plan, og start uken på en god måte. Vi har jo en dag mindre på jobb denne uken, så det kommer til å gå fort unna. Ha en super fin tirsdag, så snakkes vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg