Kom Mai, Du skjønne milde!

Da er vi endelig kommet oss over i Mai måned, folkens! Det er så godt å kjenne at sommeren virkelig nærmer seg med stormskritt. Ungene nyter å ha fri i dag, og jeg forsøker å ha en så vanlig rutine som mulig. Det er jo tross alt skole igjen i morgen. Jeg har masse som jeg kan gjøre, og har ikke helt bestemt meg or hva som skal prioriteres. Jeg får ta det litt som det kommer, og se hva som kan fungere å få gjort akkurat i dag.

Jeg er veldig glad i denne måneden hvert eneste år. For jeg føler virkelig at det er lyse tider, og at jeg kan kose meg mer utendørs etter hvert som sommeren nærmer seg. Jeg har fødselsdag også i begynnelsen av mai, så det er jo alltid veldig koselig. Vi markerer det ikke så veldig når det ikke er rundt tall. Men vi har nok litt ekstra god middag den dagen. Det nærmer seg jo også at nasjonaldagen skal feires. Så jeg må få orden på alt som ungene trenger av klær og sko. Så må vi nok innom frisøren også før den tid. Det er jo alltid sånn i siste liten.

Det er mange oppgaver som venter på meg i forbindelse med influencer programmet som jeg deltar i. Så jeg har vært flink, og ligger i forkant med ferdig produserte innlegg til Instagram. Jeg må jo få inn noen nye rutiner slik at dette blir så riktig som mulig. Men jeg vil også ha nok tid til hvile, så da må jeg ligge i forkant på det aller meste. Heldigvis så har jeg en del rutine på dette fra før, og det er kjekt å holde på med. Energien er på topp for tiden, og jeg koser meg veldig. Da er det helt ok ha en del som må gjøres.

Jeg ønsker i hvert fall Mai hjertelig velkommen! Det kommer til å gå fort unna disse ukene, så det er bare å følge med. Jeg håper at Du også liker denne årstiden, og at Du har gode dager! Tusen takk for at Du følger meg her på bloggen.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg