Kommentarfeltet mitt er åpent igjen!

Jeg har valgt å ha kommentarfeltet åpent igjen her på bloggen min. Men det er satt slik at jeg må manuelt godkjenne hver enkelt kommentar før det publiseres på bloggen min. Det betyr at jeg siler ut nett troll og usaklig kritikk selv. Jeg kommer ikke til å godta trakassering på mine kanaler. Så det er ikke noen vits i å prøve engang. Jeg er et voksent menneske som bestemmer selv. Derfor kan jeg si at jeg sletter de kommentarene som jeg ikke vil ha der. Bloggen skal være et positivt sted. Jeg har nettopp fått ny bloggplattform, og det er derfor jeg nå tester ut denne løsningen en stund fremover.

Det er litt utfordrende for meg å ha åpent kommentarfelt. Men jeg vet at mange av mine følgere har savnet denne muligheten. Og så er jo tross alt 95% av kommentarene veldig fine. Nå håper jeg at det kan fortsette med en fin tone her inne. Det er opp til Dere som leser min blogg. For dere leser dette her helt frivillig. Jeg gleder meg til tiden som kommer, og er veldig klar for å brette opp ermene. Nå er det i gang med å nå målsettinger, og jobbe effektivt på mine kanaler. Jeg ønsker å oppnå økning på blogg, Instagram og Youtube. Da må jeg være tilstede på de plattformene, og være aktiv nesten hele tiden. Det er en del jobb, men jeg har gode rutiner på ting nå.

Jeg vil veldig gjerne nå ut til veldig mange mennesker. Da må jeg kjøre på, og vise meg frem. Det er noen ganger litt kleint. Men jeg merker at det går lettere nå. For jeg er vant med å snakke til kameraet, og ta egne bilder. Jeg ligger i forkant, og har en veldig mye bedre plan for ukedagene mine nå. Man lærer virkelig masse for hvert år som går. Man blir mer voksen, og man får nye erfaringer. Alt sammen gjør meg sterkere., og jeg våger å være tilstede i offentligheten. Jeg er svært takknemlig for at jeg kan fortsette med dette,

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Hei, så hyggelig blogg du har! 🙂 Ville anbefale deg å få et mindre header-bilde, eller et som er horisontalt, så det blir litt lettere å scrolle på bloggen din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg