Kommer dette til å fortsette?

Det er så herlig å endelig kunne ha en fin periode, med lite smerter og godt humør! Jeg kan nesten ikke forklare hvor etterlengtet disse dagene er. Det kommer ikke til å vare for evig, så her må man bare kose seg mens man kan. Jeg har merket store endringer i min egen helse de siste ukene, og det ser ut som at de ny medisinene mine fungerer bedre. Det er jeg svært takknemlig for, og har en del mer energi nå. Der må jeg være flinkere til å fordele kreftene, og ikke jage over for mye. Når man endelig føler seg bedre, så er det jo fort gjort å styre altfor masse. Den feilen har jeg gjort mange ganger, og det kommer sikkert til å skje flere ganger. Det er jo litt sånn som jeg er som person.

Nå har jeg hatt en veldig fin uke, og jeg koser meg med de oppgavene som jeg har. Elsker å filme videoer, og koser meg med redigering. Veldig bra å endelig kunne mer teknisk, sånn at det ikke er noe som jeg gruer meg til å gjennomføre. Jeg ser for meg hvordan jeg ønsker å ha videoene, og gir meg ikke før jeg får et bra resultat. Det kribler i meg , og har lyst til å poste mer enn 3 videoer i uken. Men klok av skade, så har jeg bestemt meg for å holde på den beslutningen. Jeg aner jo ikke om denne formen kommer til å fortsette, så da må man ta visse vurderinger underveis. Som dere ser, så forsøker jeg virkelig å lære av tidligere feiltrinn. Skikkelig artig er det i hvert fall, og jeg får kjenne på en deilig mestringsfølelse.

Det er så viktig å nyte det som er bra, og fokusere på hverdagen. Jeg har en del utfordringer som alltid vil være der, så mine dager kommer til å variere. Der finnes så mange gode løsninger der ute, så her må man bare teste ut ulike løsninger. Det som er bra for meg, er ikke nødvendigvis det samme for deg. Men jeg er optimist, og håper at den gode formen fortsetter i en god stund fremover!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat(torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg