Kommer du til Mandal?

Mandal er et nydelig feriested !

God morgen!

Sommeren er her, og der er mange som skal på ferie i Norge. Og vet du noe? Da vil jeg anbefale deg å komme noen dager hit til Mandal, og se det nydelig Sørlandet. Det er så nydelig her om sommeren, og sjølivet her er så herlig! Vi har fine strender, og en hyggelig by med fine butikker. Furulunden bør absolutt oppleves, og man kan oppholde seg på Sjøsanden camping. I tillegg så har jo Mandal fått sitt eget hotell, og det ligger fint og sentralt til i sentrum. Vi har også koselige spisesteder, som jeg virkelig kan anbefale til deg. Du kan nyte en deilig brunsj på Tiedemands Cafe, eller en deilig pizza på Smoi. Kanskje frister det med en digg burger på Kastellet? Her har vi masse å velge mellom.

Ta med deg familien til Mandal!

Har du med deg små barn, så legg inn et besøk på Lindland gård. Nydelige omgivelser, og herlige dyr. Hyggelig betjening, og masse aktiviteter for små barn. Du kan selvsagt også bo i Mandal, og dra inn til Kristiansand dyrepark. Det tar ca 50 minutter å kjøre dit. Mandal er en nydelig by, men en rolig og fin sommerstemning. Og hvis du er her i helgene, så ta deg en tur ut og kos deg! Kanskje har jeg karaokeshow på Tiedemands Cafe? Eller så kan du stikke innom Kroa, og synge litt selv? Mange muligheter for å få et fint opphold her hos oss i Mandal. Vi gleder oss til byen fylles med flotte turister. Det skaper en ekstra god stemning i byen, og det hører med til sommeren!

Nyt sommeren i Furulunden!

Jeg håper at vi ses her i Mandal denne sommeren! Hvis du ser meg, så ta gjerne kontakt med meg. Det er bare så koselig å hilse på dere som følger meg på blogg og sosiale medier. Håper at din sommerferie blir skikkelig fin, og at du tar turen til denne magiske perlen på Sørlandet!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg