Kommer jeg noen gang på TV?

Akkurat nå så er mitt liv ganske spennende. For plutselig åpner det seg en ny vei for meg, og jeg gleder meg veldig til å se hva den kommer til å inneholde. For tallene stiger, og jeg vet at dette kommer til å betyr at nye muligheter kommer min vei. Ting som før virket utrolig fjernt, kan plutselig bli en realitet. Men jeg vet ikke hvor fort det kommer til å gå, eller hvilke utfordringer jeg kan få i fremtiden. Men jeg har skjønt at nå må jeg være klar for å gå utenfor komfortsonen min

Gjennom kurset får vi opplæring om håndtering av media og intervjuforespørsler. Bare det er helt merkelig å måtte ta stilling til. Men det er visstnok noe som kommer til å skje etter hvert som man blir mer kjent. Og jeg vet at der kommer muligheter for rød løper event snart. Herlighet så rart det er å skrive om sånt. Men det er sant, og jeg gleder meg skikkelig. Kjenner på en del sommerfugler i magen allerede. Jeg håper bare at det ikke blir for kleint, og at jeg klarer å være meg selv.

Hverdagen her hjemme er den samme uansett, og det passer meg fint. Men jeg har fått en del ting som jeg må tenke på. Vil jeg noen gang si ja til å komme på tv, eller bli intervjuet av store medier? Takler jeg det? Hvordan skal jeg skjerme familien min? Og hvordan skal jeg beholde roen underveis, og bare være meg selv ? Mange ting som må funderes på, og jeg ønsker å være godt forberedt på det som kommer.

Min mentor har allerede pratet om dette, og har sterk tro på at 2020 kan bli et stort år for meg! Det er jo spennende!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg