KONSERT I FENGSELET!


God kveld!

Jeg er så heldig å ha blitt spurt om å ha en liten julekonsert i Mandal fengsel. Det blir sammen med lederen i Frelsesarmeen, som skal holde en liten appell til de innsatte. Vi er godt i gang med å øve inn både nye og gamle julesanger. Nå har vi kost oss på øving i dag, og formen min holdt seg bra gjennom økten.

To av julesangene er skrevet av meg nå i år. Både tekst og melodi. Så har musikerne vært så flinke til å lage flotte arrangement på begge sangene. Disse skal vi fremføre for aller første gang i fengselet. Jeg gleder meg veldig, og i dag kjente jeg på stolthet. Så stort å skape sin egen musikk.

I tillegg til mine egne låter, så har vi valgt fire andre julesanger. Hjem til jul er bare magisk å synge. Da blir jeg helt salig i kropp og sinn. Det er kjekt å kunne glede andre mennesker. Og derfor var jeg kjapp til å svare ja på denne forespørselen. Å spre musikk i juletider er noe av det kjekkeste jeg vet.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg