KONTROLLFRIKEN ER I FULL GANG!

God morgen!

Det har vært en skikkelig fin helg, og jeg satser på at søndagen også blir en fin dag. Deilig når man har god følelse i kropp og sjel ,og er fornøyd med helgens innsats og aktiviteter. Herlig med en rolig kveld hjemme i går kveld, og kan starte dagen med ganske ok form. Har et mål om å komme meg i trening også i dag, selv om det kun ble en liten treningstur i går. Å lytte til kroppens signaler, er utrolig viktig for meg. Og jeg håper at det blir en fremgang etterhvert som tiden jobber med meg. Har startet august på en god måte, så jeg klager ikke. Jeg føler meg trygg på at denne måneden kan bli så fin, og at jeg kan få skikkelig orden på saker og ting. Det er noe som virkelig trigger gode følelser hos meg. Et sterkt behov for å skaffe meg oversikt og kontroll. Ha de vanlige rutinene, og stå i hverdagen sammen med familien min. Kun to korte uker til skolestart, så ungene skal få lov til å kose seg litt den siste tiden av sommerferien.

Men det på tide å sjekke garderoben, og se hva som trengs av nye klær og sko før skolestart. Alt av sekker og skolesaker må også komme på plass. Der er så mange småting som skal ordnes de neste ukene, så jeg starter allerede nå med de forberedelsene. Nye mat bokser og drikkeflasker, skolesekk, gymsko og en haug med nye sokker. Alt skal være på stell ved oppstart, for jeg orker ikke fullt kaos da. Vet av erfaring, at dette fungerer aller best hos oss. Ungene synes det er for tidlig, men jeg må bare komme i gang. Heldigvis har jeg god trening på dette, siden ungene er blitt så store. Har ikke unger på barneskole lenger, og det er ganske rart å tenke på. Jeg liker at livet rykker fremover, men samtidig så kjenner man det litt i mamma hjertet. Forberedelser er alltid litt krevende, men det kan også være ganske ok å drive med. Jeg er blant dem som liker det.

Siste helgen før skolestart, har jeg besøk fra Egersund og min mann har bursdag. Så da ønsker jeg å ha full kontroll, og ikke mangel noen verdens ting. Kanskje et mål som glipper litt, men jeg skal jammen meg klare å få det meste i hus innen den tid. Mamma er klar for å ta hverdagen tilbake igjen! Ha en super fin søndag, og kos deg masse!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg