KREATIV & FØLSOM I DAG!


God kveld!

Herlighet, så koselig respons jeg fikk fra dere i etter avsløringen i gårsdagens innlegg! Dere er så herlige, og sender meg så masse fine ord. Det er så kjekt å lese, og jeg har vært så glad i hele dag. Nå føler jeg at det begynner å synke inn, og jeg er så motivert. Tenk at det ligger så masse spennende foran meg!

I dag hadde jeg en skikkelig fin økt på musikken. Kun en av musikerne mine var tilstede i dag, og da fikk vi mulighet til å jobbe med nye melodier. Jeg har nemlig masse tekster som ligger klar. Vi kom godt i gang på tre ulike låter. Nå blir det spennende å jobbe videre med hele trioen neste uke.

Jeg koser meg med musikken, og fokuserer på kreativiteten. Nå har jeg lyst til å bli enda bedre fra tekst til ferdig låt. Det krever øvelse, og jeg må slippe meg løs fra negative tanker. Jeg må være åpen for de ideene som dukker opp i skriveprosessen. Så deilig å kjenne at man er på riktig sted i livet akkurat nå!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg