KROPPEN ENDRER SEG!

 

 

 

God kveld!

Som dere vet, så trener jeg hver morgen fra mandag til og med fredag. Det har blitt en svært viktig del av min morgenrutine, og jeg har blitt så glad i det. Rett og slett fordi jeg kjenner at kroppen min responderer veldig bra på treningen. Det blir mer energi i kroppen min, og jeg takler revmatismen min bedre. Dersom jeg ikke trener, så stivner kroppen min. Så da skjønner dere kanskje hvorfor det er så viktig for meg.

Men jeg er også glad for at jeg har en vektnedgang. Det er også noe som kroppen min trenger, og som jeg forsøker å gjennomføre i et svært moderat tempo. Nå merker jeg at kroppen min har blitt mindre, og at jeg føler meg mye lettere. Treningen går bedre for hver dag, og jeg klarer å henge med på treningsprogrammene. En herlig følelse, som jeg ønsker å oppleve ofte.

Hovedmålet med treningen, er en bedre helse. Både fysisk og psykisk. Vektnedgangen er et pluss som kommer med på kjøpet. Jeg er glad i kroppen min, og har ikke så store vanskeligheter med den akkurat nå. Det nyter jeg, og det er godt å kjenne på den frihetsfølelsen. Nå eier ikke kroppen meg, men jeg eier den. Det er en stor forskjell, og et viktig steg videre i mine prosesser.

I dag er jeg stolt over min egen innsats, og gleder meg over fremgangen. Det må være lov å si det høyt. Jeg håper at du også kan komme det i gang med fysisk aktivitet, og husk at litt er bedre enn ingenting!

 

Klem fra Wenche!

2 kommentarer
    1. Bare ikke få sjokk når det blir kaldt og kroppen plutselig krangler igjen. 😁. Jeg feiler en del av det samme som deg og høsten er like sjokkerende hvert år. Man lærer med tiden at det er smart å trene mest mulig i den varme årstiden, så får man heller trene litt mindre i den kalde. Viktig å følge kroppens signaler. (Ikke det at jeg trener noe særlig nå, skyldes helseproblemer på andre områder. På den annen side er det nettopp tidligere trening som gjør at jeg er i ganske god form likevel på tross av alt)
      Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg