KROPPEN ER ENDELIG MIN!

 

God kveld!

Det er så rart å tenke på hvordan livet mitt har endret seg. Og jeg har sluppet taket å en del følelser den siste tiden. Latt ting bli liggende bak meg. Og jeg ser på meg selv med litt andre øyne. Aksepterer min egen kropp og utseende, i hver fall så godt som jeg kan. Det er akkurat som at jeg våger å være glad i meg selv. Ser meg selv i speilet, og gremmes ikke lenger. Men klarer å puste greit, og være god mot meg selv. Endelig liker jeg kroppen min, og er tryggere på hvem jeg er. Føler at jeg har fått en slags fred inni meg, og at krangelen med speilet ikke er noen vits i lenger.

Kroppen min er kraftig. Men jeg har former, sånn som alle andre damer. Så hvorfor kan jeg ikke da pleie meg selv godt, og smile litt mer til livet. Det er så godt å kjenne på denne følelsen, og de siste ukene så har brikker falt på plass inni meg. Jeg forstår meg selv enda bedre, og jeg godtar mitt eget utseende. Helt frisk blir jeg aldri, men jeg har kommet over noen harde hindringer på veien. Nå er jeg ikke lenger så frustrert over at ryggen min er stor, og at magen min virkelig er preget av en stor vektnedgang. Jeg er meg. Min kropp har båret meg gjennom livets harde utfordringer. Så det er naturlig at den har arr.

Jeg har lov til å gå med røde lepper, og skinnbukse. Der er ikke noen regler som blir laget av andre enn meg selv. Hvis jeg ønsker å pynte meg, så gjør jeg det. Og jeg har min egen stil, og den vil jeg utvikle sammen med dere. Å endelig kunne fokusere på noe nytt, er ubeskrivelig deilig!

Klem fra  Wenche

2 kommentarer
    1. Hei!

      Du skriver blogg og en del av arbeidet ditt er nettopp å skrive. Jeg titter innom bloggen din noen ganger, men må ærlig innrømme at det oppleves litt slitsomt å lese tekstene dine, da språket er såpass dårlig.

      Du starter ofte setninger med «men», «og», «så» som hovedregel skal dette unngås, men kan gjøres en sjelden gang.

      Komma før «og» har du hele tiden, dette bruker du også konsekvent feil. Her burde du lese deg litt opp.

      Det er en del andre småfeil som du også konsekvent gjør. Jeg skal ikke nevne alle. Vil bare anbefale deg å få noen du kjenner, som er god på å skrive til å se over tekstene dine og påpeke feil. Det kan man lære utrolig mye av. Godt oppbygde tekster og rettskriving er essensielt for å skape gode og engasjerende tekster. Heldigvis blir man bedre så jo mer man øver!

      Er uansett godt å høre at du begynner å bli glad i kroppen din, og at du nå kan begynne å kose deg med klær og sminke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg