Kroppen min reagerte i natt!

I hele går så var jeg ganske sliten, og kroppen var ikke helt frisk. Men jeg trodde ikke at det skulle utvikle seg til noe mer, og slappet av på sofaen sånn som jeg pleier. Men denne gangen eskalerte det bare, og jeg hadde en natt som ikke var noe god. Magen min slo seg fullstendig vrang, så det ble masse smerter og lite søvn på meg. Jeg var kvalm en god stund, men det gikk heldigvis over. Det var ikke lett å komme seg opp i dag, for jeg gruet meg til å ha det vondt.

Men heldigvis så var det verste over, og jeg klarte å få i meg mat uten store problemer. Jeg tror at kroppen min rett og slett måtte ha en opprydding, og det er jo ikke særlig behagelig. Det skjer iblant for meg, og jeg vet at det kommer til å gå over ganske fort. Jeg merker at energien ikke er på topp, men ellers står det bra til med meg nå. For meg så er søvn veldig viktig, så jeg merker godt at kroppen har herjet med meg i hele natt. Jeg vekket heldigvis ikke noen andre i natt, så det var jo bra at de fikk sove.

Det er til tider ganske utfordrende for meg å vite hvor grensene går. For jeg hadde ikke en stresset dag i går, og jeg hadde ikke spist noe unormalt heller. Så ikke vet jeg hva som trigget frem en slik reaksjon denne gangen. Men jeg skal være snill mot meg selv i dag, så er jeg nok klar for en ny uke i morgen. Jeg tenker at kroppen min forsøker å fortelle meg noe, og jeg trenger litt tid på å skjønne hva som foregår med meg nå. Det er veldig rart hvor lang en slik natt føles.

Så i dag har jeg bare jobbet litt her hjemme , og jeg har hatt et behagelig tempo. Jeg skal ha en rolig kveld, og min kjære mann har allerede dratt på jobb igjen. Nå ønsker jeg deg en fin kveld, og så snakkes vi igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg