Kroppen taklet det!

God kveld!

I dag var det så utrolig deilig å komme seg ut på tur igjen i Furulunden. Kroppen min responderte så bra på bevegelse, og da ble jeg skikkelig lettet og glad. Det er så viktig for meg å kunne gå disse turene, og da blir jeg noen ganger litt skremt når kroppen min går til akutt streik i blant. Men nå er tydeligvis kroppen mer mottagelig for fysisk aktivitet, og jeg kan holde meg i gang. I dag utfordret jeg meg selv til å filme litt, og produserte dagens Youtube video underveis. Da må jeg jo stoppe litt noen ganger, og jeg ser mer på detaljer i naturen.

Jeg måtte tillate meg selv til å ta små pauser, og til å ta andre stier jeg de jeg vanligvis går. Det er helt rart, men da trigger jeg hodet mitt. Og jeg må jobbe med meg selv, og gi meg selv tillatelse til å gå en annen vei. Da blir jeg ganske matt av meg selv, men i dag flirte jeg litt også. For det er jo helt idiotisk å bli stresset fordi man tar til venstre istedenfor til høyre. Så det er bare å utfordre seg selv på de små tingene i tiden fremover. Jeg kan jo ikke ha en fast rute resten av livet. Det blir for kjedelig i lengden. Men det ble en fin tur på 5 km, og det er jeg så fornøyd med.

Det var helt herlig å kjenne at kroppen min ønsket å bli med meg på tur. Kroniske sykdommer kan noen ganger lage krøll i hverdagen, men vi må ikke gi opp. Fysisk aktivitet hjelper meg veldig, og jeg vet at det skal være en viktig del av livet mitt. Dette var økt nr 2 av 20 i mars, så jeg er i hvert fall kommet i gang.

Kos deg i kveld, og stikk gjerne innom mine sosiale kanaler!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg