Kult å inspirere deg!

Det har vært en skikkelig fin helg for meg. Og jeg blir så rørt når følgere sender meg snap om at de har blitt inspirert til å trene på grunn av meg. Det er så sterkt for meg å se, og jeg blir skikkelig varm i hjertet mitt. For jeg ønsker å fokus på budskapet mitt, og jeg ønsker å bidra til en åpenhet rundt psykisk helse. Jeg har vært svært motivert selv også, og har allerede gjennomført to treningsturer i februar. Godt å se at vi kan få hverandre litt mer aktive, og at min innsats smitter over på dere der ute.

Jeg kjenner også på det ansvaret jeg har på mine kanaler. Det er så utrolig viktig at vi sammen kan fronte sunne verdier, og at vi fokuserer på å øke selvbildet vårt. Vi trenger den tryggheten i oss selv, og vi skal ikke være så usikre på egen kropp og utseende. For meg så spiller det ikke noen rolle at jeg har en stor kvise i ansiktet. Jeg filmer video uten sminke likevel. For å ha en kvise i ansiktet er jo noe som vi alle sammen får iblant. Så hvorfor skal jeg da måtte dekke denne med ørten lag sminke? Nei, det får dere heller tåle å se. Man må få lov til å være seg selv, og ikke skjemmes over det.

Nå gleder jeg meg til å fortsette med mine kanaler, og skape nytt innhold til dere i denne uken. Send gjerne inn spørsmål til ukens podcast, som handler om depresjon. Jeg holder dere anonyme, og skal svare så godt som jeg kan. Planen min for neste uke er allerede på plass, så jeg gleder meg til å komme i gang. Nyt de siste timene i helgen, så snakkes vi her igjen i morgen tidlig.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg