KUN 1 UKE IGJEN!

 

God morgen!

I dag er det bare en uke igjen til jeg skal i platestudio for aller første gang! Jeg teller ned akkurat som et liten barn, og er så full av spenning og forventinger. Vi skal finpusse på låtene nå i formiddag, og det er så kjekt å ha den gode følelsen på plass inni meg. Vi fikk så utrolig gode tilbakemeldinger etter vår opptreden på Verdensdagen for psykisk helse, så det lover jo veldig godt da. Jeg forsøker å forberede meg mentalt på innspillingen, og ønsker jo å stille der i god form og med full kontroll på låtene mine.

Det er noe rart ved det å endelig få en av barndomsdrømmene sine oppfylt. Jeg kan huske hvordan jeg kunne drømme meg helt vekk i musikken som barn. Så utrolig fascinert av artistene, og fikk med meg alt som stod skrevet om det i aviser og ukeblader. Husker faktisk at jeg kunne ligge på sengen min, og visualisere meg selv på scenen eller i studio. Allerede som liten jente, så var artistdrømmen tent. Nå føler jeg endelig at nye steg tas i min musikalske reise, og endelig har jeg et publikum som ønsker å lytte til meg og min musikk.

Jeg kan i dag fortsatt drømme meg vekk, og se meg selv på store scener og masse folk. Den følelsen som kommer inni meg da, er helt magisk. Og jeg vet at hver gang jeg står på en scene, så kommer den ultimate godfølelsen min inn i kroppen. Der hører jeg hjemme, og nå vil jeg så inderlig gjerne nå ut til mange mennesker med min musikk. Neste uke starter vi på den store drømmen min. Jeg og to flotte musikere skal i studio, og musikken min skal endelig spilles inn på en profesjonell måte.

Jeg ønsker å dokumentere den reisen her på bloggen også, så jeg skal forsøke å få tatt noen bilder mens vi er i studio. Det kommer nok til å bli litt nerver, men det er bare sånn det er. Man ønsker jo å prestere på sitt aller beste, og vise at dette er bra materiale. Jeg er glad for at denne uken er full av avtaler, sånn at den bare flyr av sted. Herlighet som jeg gleder meg!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg