KUN 5 DAGER IGJEN!

 

 


God kveld!

Herlighet, nå er det bare 5 dager igjen til jeg slipper min aller første singel! Det er helt surrealistisk å tenke på, og jeg kjenner at nervene begynner å komme i magen min. Dette har jeg virkelig drømt om i så mange år, og endelig er jeg i gang med å realisere min største drøm. Det er så kjekt å få meldinger fra alle dere som venter i spenning på musikken min, og som virkelig heier meg frem. Det setter jeg så stor pris på, og er så glad for at dere ønsker å høre på låten min.

Jeg skal bruke denne uken godt, og være påpasselig med å ta vare på meg selv. Det er viktig å ta seg tid til egen velvære, og føle seg ekstra fin i disse dager. Man må jo ha godfølelsen inni seg, og da hjelper det for meg å føle seg fin utenpå også. I dag har jeg vært hos frisøren, og det var deilig med en liten klipp. Er så fornøyd med min frisyre nå, så da smiler jeg enda mer i speilet. Man skal ikke undervurdere hva det betyr å bruke tid på seg selv iblant.

Nå er jeg så spent på hva dere vil si om låten min. Både tekst og melodi er skrevet av meg, og det er jo rart å tenke på. Musikk er så individuelt, så jeg vet at låten ikke passer for alle der ute. Men jeg har et håp om at mange vil like den. Kanskje kan teksten sette ord på noe som du også har kjent på i ditt liv. Mine tekster kommer rett fra hjertet mitt, og ut til dere. Så jeg har personlige erfaringer knyttet til tekstene. Føler på en måte at jeg bretter ut sjelen min, men da blir det ekte og ærlig.

Da håper jeg at vi kan få en fin uke sammen her på bloggen! Jeg skal forsøke å holde meg i gang hele uken, sånn at dagene går kjapt unne. På fredag er det altså en skikkelig stor dag for meg personlig, og det må jo markeres på en god måte. Ha en skikkelig fin kveld, og så håper jeg uken din blir skikkelig fin for deg! Vi snakkes igjen her i morgen kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg