La oss sette i gang!

Skal du gjøre ditt aller beste i dag?

God morgen!

Da er vi allerede kommet til onsdag, og uken har virkelig gått fort så langt. Jeg forsøker å fokusere på mine arbeidsoppgaver, og være i fysisk aktivitet. Gleder meg veldig til å gå tur sammen med en god venninne i ettermiddag. Kjekt å ha muligheten til å bevege seg, og prate samtidig. Savner aller venninnene mine veldig mye, så dette er etterlengtet for min del. I tillegg så venter jeg på en del svar i forbindelse med min tur til Stavanger, og er litt nervøs på grunn av det. Men ellers føler jeg meg veldig bra, og i overraskende god form både psykisk og fysisk.

Jeg forsøker å ikke bli alt for over ivrig nå, og heller ta det litt som det kommer. Får jo veldig lyst til å rekke alt mulig, men velger å forholde meg til min dagsplan. Den har jo fungert veldig bra hittil, så det er ikke noen grunn til å endre så mye på den enda. Jeg skal jobbe med podcasten i dag, og få ut en ny episode. Det klarte jeg ikke å få til forrige uke, så det skal prioriteres høyt i dag. Jeg skal snakke om sårbarhet, så det kommer nok til å bli en ganske så personlig episode. Men sånn er jeg jo , og jeg liker å dele. Jeg får sterke meldinger fra dere, og vet at den faktisk hjelper noen der ute.

Vi får satse på at dette blir en skikkelig fin dag, og jeg ønsker alt godt for dere alle sammen. La oss forsøke å være i aktivitet, og gi kroppen den bevegelsen som den trenger. Jeg er klar for å ta fatt på mine oppgaver, og gleder meg til å se hva dagen bringer. Der skjer jo alltid ett eller annet, så nå får jeg bare holde meg klar. Humøret mitt er en så kjekk opplevelse for min del, så jeg nyter virkelig alt det gode i disse dager. Håper du også har det godt i din hverdag! Vi snakkes her til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg