Lær Deg å se lyst på livet!

Hvor ligger fokuset Ditt? Er Du mest opptatt av det som plager Deg, eller klarer Du å ha et positivt fokus? Jeg tror at vi bestemmer det selv. For hvordan vi velger å tenke, setter preg på hverandre. Vi trenger å se lyst på livet! For det er jo tross alt det som hjelper oss videre. Når man fokuserer på det som er godt, så blir man glad. Da dyrker man ikke det som holder oss nede. Jeg har lært meg en del ting de siste årene. Og nå er jeg endelig der at jeg kan glede meg til morgendagen. Sånn har det ikke vært før. for jeg hadde feil fokus. Jeg brukte all tid og krefter på å forstå fortiden min. Men det gjorde meg bare mer nedtrykt og trist.

Sett opp noen mål som Du skal fokusere på i tiden som kommer. Bestem Deg for hvor fokuset skal ligge. Vil Du komme deg fremover, så sett et mål som fører Deg ut av komfortsonen. Du trenger å komme deg ut i livet, og bruke talentene som Du har. Alle sammen har ulike evner og talenter. Ta i bruk det som Du kan, og vis deg frem. Der kommer garantert til å skje positive ting dersom Du velger å fokusere på fremtiden. Aldri grav deg ned i gammel dritt! Bearbeid det som du trenger, men ikke bli værende i det gamle. Nå er det på tide å kaste loss, og komme seg utpå havet! Bølgene kan være store i blant, men Du kommer også til å nyte gode dager!

Du bestemmer selv over livet ditt! Aldri la noen andre få muligheten til å bestemme alt. For Du skal stå ved roret selv, og velge din retning. Det kommer til å være skummelt i blant. Men desto mer tilfredsstillende når Du kommer i mål! Bruk litt tid på å tenke over hvordan Du lever i dag. Er Du tilfreds med situasjonen? Hvis ikke så må Du finne en ny vei som Du vil gå! Husk at Du er mye sterkere enn Du tror. For når man velger å endre livet sitt, så krever det masse av Deg. Men det er verd det!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg