Låtskriver modus!

God morgen!

I dag er jeg så klar til å komme meg ned på musikken. Jeg vil så gjerne komme enda lenger på den nyeste låten min. Følte virkelig at vi kom godt i gang forrige uke, så nå må vi sette det hele sammen. Hver eneste gang en låt blir til, så føles det magisk. Jeg blir så stolt, rørt og glad. For dette har jeg drømt om siden jeg var en liten jente. Nå er endelig drømmene i ferd med å bli til virkelighet. Å skrive sin egen musikk, er et viktig steg for meg personlig. Jeg får ut så mye fra hjertet mitt, og det er så sterkt for meg. Heldigvis så har jeg så god hjelp av musikkterapeutene på Stedet Aktivitetssenter.

Det er skikkelig mestring når man får satt toner og rytmer på sin egen tekst. Det skal føles riktig der og da, og hjertet bestemmer mye. Godfølelsen må komme umiddelbart, og da blir det en annen nerve i sangen. Tenker med glede på hvordan dette kan ende. Håper så inderlig at jeg kan nå målet mitt om egen plate i løpet av 2020. Vi er godt i gang, og det begynner å bli en del låter i min perm. Hver eneste sang er en bit av min personlige terapi, og det gjør meg litt nervøs. Men til nå så har jeg bare fått så gode tilbakemeldinger. Det er en fryd å tenke på for meg.

Tenk at jeg er så heldig! Musikken blir bare mer og mer viktig i livet, og jeg gjør akkurat det jeg har hatt lyst til. Låtskriver biten har virkelig gitt meg mange muligheter, og det gjør meg godt å kunne vise frem resultatene til slutt. Jeg har kommet meg mange steg videre, fordi jeg endelig fikk en måte å sette ord på tankene mine. Da blir det sterkt, og det blir en viktig del av min terapi. Det er ikke dumt å gå ut av sin egen komfortsone. Noen ganger resulterer det i ren magi!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagsprat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg