LEMSTER I SKROTTEN!

God morgen!

Ja, da er man i gang med treningen. Og den kjennes på kroppen. Kroppen er skikkelig lemster etter gårsdagens gruppetrening, så det blir en helt rolig restitusjonsøkt på meg nå i formiddag. Må få blodsirkulasjonen i gang, så det blir litt rolig sykkel. Så får jeg se hvordan kroppen reagerer, og legge inn mye tid til uttøying. Her må jeg lære hva som er riktig trening, og hvordan kroppen min responderer.

Det var ikke uventet at dette ville skje, så jeg var forberedt. Jeg vet også at sofaen ikke er et alternativ nå. Men jeg har lært hvordan jeg får kroppen min tilbake i «normal» bevegelse. Viktig å få gjort dette, da jeg skal opptre med egne låter kl 14 på Lysthuset i Furulunden i dag. Verdensdagen for psykisk helse skal markeres der, så jeg gleder meg. Da trenger jeg en kropp som hjelper meg, uten for mye smerter.

Her hjemme ler vi litt av stilen min. For det var ikke så lett å komme seg ut av sengen min i dag. Men jeg er optimist, og klar til ny innsats! Ønsker deg en strålende lørdag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg