LENA BESTEMMER I DAG!

God morgen!

Jeg gleder meg til å ta fatt på denne dagen. Snart kommer nemlig min gode venninne Lena på besøk. Vi skal da jobbe oss gjennom garderoben min, og plukke vekk alt som allerede er for stort. Jeg trenger at noen andre ser meg i klærne, og er ærlig mot meg. Det vet jeg at Lena kommer til å være. Og jeg må ta meg sammen når det gjelder størrelser på klær. Blir deilig å rydde litt.

Når jeg etterhvert skal kjøpe nytt, så vil jeg endre litt på stilen min. Finne plagg som passer kroppen min bedre, og som ikke gjør meg større enn det jeg faktisk er. Regner med at jeg tar med meg Lena på shopping også. Vi fikser nok det også på en god måte. Blir kjekt når jeg kan velge mellom litt andre klær, og har lyst på litt mer klassiske plagg som kan kombineres med hverandre.

Dette blir nok noen kjekke timer. Å pleie nære vennskap er så viktig, og jeg føler meg heldig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg