LITT OVERTENNING?

God morgen!

Endelig er denne uken kommet i gang, og jeg har så mange sommerfugler i magen. Der er så mange tanker som sviver i hodet mitt. Nå gleder jeg meg bare til å komme meg i platestudio i morgen ettermiddag. Det er fortsatt helt surrealistisk at det endelig skal skje. Håpet dere tåler min entusiasme, for dette er så stort for meg.

Jeg har kjent på mye vondt i livet mitt. Det vet jeg hvordan jeg takler. Nå skjer det så mye positivt, og det er faktisk hakket mer utfordrende for min del. Men jeg forsøker å holde spenningsnivået på et fornuftig nivå. Er litt redd for overtenning. Makan til rare nerver har jeg aldri vært borti. Dette er så rart, men utrolig stas. Går litt i min egen verden.

Nå skal jeg gjøre gode forberedelser, og jeg starter allerede i dag. Det handler om å samle masse overskudd, og få nok mat og hvile. Ha en god struktur på dagen, og ta en lett trening i formiddag. Ikke så hardt, men heller fokusere på god blodsirkulasjon og bevegelse. Ikke stress i dag, men lade batteriene i fred og ro hjemme. Dette blir spennende, og jeg klarer nesten ikke å vente!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg