Livet er et broderi med mange farger!

Livet endrer seg hele tiden. Og vi får oppleve mange oppturer og nedturer. Alt har hver sin farge. Det blir litt av bilde etter hvert, med utrolig mange farger. For tenk på alt som vi går igjennom. Alt setter spor, og vi utvikler oss underveis. I mitt liv så har det vært ganske så mørkt i mange år. Men nå elsker jeg det fargerike livet som jeg lever. Det er en stor glede for meg, og jeg koser meg skikkelig. Det er så godt å kunne kjenne på masse glede og takknemlighet. Hver person har sine farger, og lager sitt eget broderi. Der finnes ikke en eneste som er helt lik ditt.

Jeg elsker farger! Det er så godt å kjenne at man kommer seg videre, og at man utvider livet. Nå skal livet mitt få inneholde mange positive opplevelser i årene som kommer, og det blir et helt nytt broderi. Jeg føler meg ekstremt heldig som har muligheten til å lage noe nytt og spennende i livet mitt. Jeg ønsker meg så masse, og vil så inderlig gjerne nå drømmene mine. Da vil det garantert bli et spennende bilde til slutt. Når jeg skal se tilbake på livet mitt, så ønsker jeg å være stolt og glad. For man skal leve et liv som man kan stå inne for, og gjøre det så godt som mulig.

Hvilke farger ønsker Du å ha i ditt broderi? Hva ønsker Du deg i livet ditt? Se for Deg hvordan livet har vært til nå, og finn en vei videre i eget liv. Da kan Du selv være mer observant på hva som foregår i eget liv. Det handler jo også om hvilket fokus man velger å ha i hverdagen. Der finnes ikke en fasit, og alle er unike. Så finn din egen vei, og sett egne mål! Du er sjefen, så husk på å skaffe Deg masse farger i ditt eget broderi!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg