Livet er ikke en dans på roser!

Jeg er veldig bevisst på at jeg ønsker å ha et positivt fokus her å bloggen. Og utad så kan det nok kanskje virke som om at livet mitt er blitt mye bedre. Og ja, på noen måter så har det heldigvis blitt bedre. Men livet er absolutt ikke en dans på roser. For jeg har en hel del smerter og ubehag som ikke vises på smilende bilder. Men jeg forsøker etter beste evne å takle smertene på en god måte.

Det er ikke alltid at jeg lykkes så godt med det. Og da kan jeg bli både stresset, kjeftende og sur. Tidvis kan jeg være ganske slitsom å leve med. For jeg faller iblant ned i gammelt grums, og det ødelegger fokuset mitt. Men der er en stor endring. Og det er at jeg blir ikke værende så lenge i det vonde. Jeg klarer i sammen med familien min å finne en vei ut av det. Så jeg kjemper fortsatt.

Noen dager så vil jeg egentlig bare gråte. Grave meg ned i alt det som er negativt og vondt. Men da blir jeg faktisk ganske sint på meg selv, og freser litt. Jeg er sta som et esel, og når jeg blir forbannet så kan ingen stoppe meg! Så da lar jeg sinnet få pushe meg opp fra grøfta, og så er jeg på riktig vei igjen. Så bare så Dere vet det, så er jeg ikke alltid like sprudlete og engasjert.

Jeg er med andre ord slettes ikke perfekt! Her trynes det ganske heftig til tider. Men jeg har valgt å kjempe meg gjennom det, og jeg vil gjøre det sammen med Dere!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg