Livet er jammen verdifullt!

Livet er virkelig verdifullt! Jeg tenker masse på hvordan livet egentlig forandrer seg. For jeg vokser hver dag, og tenker annerledes om livet nå. Det er ikke tvil om at jeg setter mer pris på hverdagen nå. For når man har vært helt nede for telling, så blir en vanlig hverdag faktisk ekstremt verdifull. Det er veldig godt å kjenne at kreftene og energien er til stede. At jeg faktisk våger å stole på egne ferdigheter, og gjør mitt beste hver dag. Det handler ikke bare om rollen som Influencer. Men like mye som mamma , ektefelle og venn. For det er veldig viktig å ta vare på det som gjør en godt. Jeg er utrolig takknemlig for de flotte menneskene som er i mitt liv.

Hver dag er en gave. Og vi vet ikke hva den kommer til å inneholde. Vi kan legge planer, og forberede oss så mye som mulig. Men ting skjer der og da. Jeg har lært meg ting underveis i livet. Det har nok Du også. Og da takler vi hendelser på en annen måte enn før. For meg så betyr det å se gleden i mange små ting som skjer. Ikke bare jage etter de store hendelsene, men faktisk nyte det som skjer her og nå. Da har jeg oppdaget at der er masse godt som skjer i livet mitt hver eneste dag. Det skal jeg være takknemlig for, og omfavne alt det som gjør meg godt. Da vokser jeg som menneske, partner, mamma og venn.

Det er viktig å tenke litt. For man havner så fort inn i hverdagens hektiske timeplan. Da glemmer man fort å være tilstede i øyeblikket. Der har jeg blitt flinkere. For jeg har skiftet fokus. Det er et bevisst valg, og det hjelper meg videre. Når jeg tar meg tid til å puste litt, og bare være i ro. Da er jeg i stand til å senke skuldrene ned, og se hvor fint livet har blitt for meg og mine nærmeste. Jeg har fortsatt en vei å gå. Men jeg har lettere steg. Og jeg føler at livet mitt er i ferd med å bli enda bedre. Det er godt å tenke på, og jeg er veldig glad. Det er lov å slite, og ikke finne løsningen der og da. Men vi må ikke glemme at livet inneholder masse positivt. Det handler om å se de rette tingene, og fokusere på det som faktisk hjelper Deg videre!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WELG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg