LIVET GÅR SIN GANG!

God morgen!

Etter en tøff dag i går, så forsøker jeg å komme videre i hverdagen i dag. Jeg kom meg opp da klokka ringte 06.30, og morgenen har gått bra. Nå er jeg i treningsklær, og skal gjennomføre en gåtur i nærområdet. Så blir det kjapp dusj, før matbit og musikkterapi. Viktig for meg å holde ekstra fast i gode rutiner, og ikke bli liggende i vonde tanker.

Satser på at musikkterapi kan gi meg bra effekt i dag. Men jeg er fortsatt litt preget, og ganske trist. Det handler om å klare en dag om gangen, og ikke gape over for mye akkurat nå. Den viktige balansen må på plass, sånn at smertene mine ikke tar overhånd. Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, og må kanskje vurdere å endre på noe.

Jeg skal bruke den tiden jeg selv ønsker, og ta en ærlig prat med mine nærmeste støttespillere. Det er utfordrende å hele tiden måtte forholde seg til smerter. Tror jeg bare fikk litt nok i går, og måtte la reaksjonen få komme ut. Der er mye bra i livet mitt også, og det må jeg fokusere på i tiden fremover.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg