LIVET SMILER!

Hei!

Jeg vet at noen av dere har fulgt meg i mange år nå. Det er noen år siden denne bloggen ble startet, og jeg har delt oppturer og nedturer med dere som følger med. Noen ganger har jeg trengt å ta pauser, men av en eller annen grunn så kommer skrivelysten alltid tilbake etter en stund. Så jeg klarer ikke å lukke dette kapittelet her enda. Men jeg vet at livet har endret seg, og jeg har det mye bedre i min hverdag i dag. Derfor er det også naturlig at denne bloggen lever med meg, i den hverdagen som jeg nå har. Det betyr at jeg deler en del om jobben min, om musikken min , om treningen, om psykisk helse og om personlig vekst. Ja, alt det som jeg har i livet.

Sannheten er jo at det går mye bedre nå. Selv om jeg fortsatt kan få kjenne på angsten, og noen panikk angst anfall dukker opp i løpet av året fortsatt. Hverdagen min er blitt annerledes, på en god måte. Ungene har blitt større, og familielivet er roligere. Nye epoker kommer og går. Det er jo en fin ting, og jeg setter stor pris på fremgangen. Noen ganger så lurer jeg på hva denne bloggen egentlig skal handle om. For nå har det liksom åpnet seg en ny verden, som føles tryggere og spennende. Der er mer for meg som skal skje, og jeg har endelig skikkelig tro på fremtiden.

Livet er ikke rosenrødt, men heller ikke så full av torner som før. Og jeg har senket skuldrene ned. Puster litt mer med magen, og er klar for å være meg selv. Takknemlig for at jeg aldri ga opp meg selv, eller håpet om en bedre fremtid. Den veien som jeg har gått til nå, har vært krevende og lærerik. Sånn er jo bare livet. Men jeg håper at de neste årene vil gi meg enda mer glede og mestring. At jeg kan få lov til å oppnå mange flere mål, og kose meg med musikken min. Stå på scenen, og holde konserter for deg. Bare nyte det som jeg elsker aller mest i hele verden.

Jeg aner ikke hva fremtiden vil bringe av gleder og sorger. Men jeg har tenkt å fortsette å dele. Ikke hver eneste dag, men når jeg har kapasitet til det. Så får dere bli med meg i kulissene. Håper at du liker det!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Du har kommet langt og kan være stolt av deg selv ❤️ Jeg har faktisk fulgt deg lenge på blogg selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor. Men jeg har sett utviklingen din. Håper du fortsetter med bloggingen din når du har kapasitet og lyst.

      Klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg