Magemusklene har våknet!

God kveld!

Akkurat nå så sitter jeg nydusjet, og koser meg i pysjbuksen. Dagens gjøremål er snart over, og jeg fortjener koseklær i kveld. For jammen meg har jeg klart meg bra gjennom dagen, og gjennomført alt etter planen. Det er veldig godt å ha slike dager hvor alt stemmer bra, og man kommer i mål. Jeg har gjennomført alle timene på musikkterapien, og jeg har trent her hjemme. Nå gjenstår det bare litt jobb. Så kan jeg roe meg helt ned, og puste med magen.

Det er godt å kjenne på denne godfølelsen. Og jeg har blitt så mye flinkere til å nyte øyeblikkene. Jeg ble så glad da jeg gjennomførte styrketrening, og hoftesmertene ble ikke større. Og så kunne jeg endelig kjenne at magemusklene faktisk responderte positivt på treningen. Det forteller meg at kroppen er i endring, og at jeg har gode muligheter for fysisk fremgang. Det er sånne ting som virkelig gjør dagen god for min del. Jeg har jo satt meg en del mål, og da er mestring veldig viktig underveis.

Middagen er spist, huslige gjøremål er unnagjort. Så da kan jeg slappe av, og forberede meg på en ny dag med trening og jobb i morgen. Håper at det ikke blir så glatt, da jeg egentlig har lyst på en ganske lang tur i morgen. Uansett så skal jeg samle masse energi de neste timene, så snakkes vi her igjen senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg