MAGISK PROSESS!

God kveld!

I dag har jeg jobbet videre med min egen musikk. Vi satte i gang med å lage musikk til en ny tekst. Og det er en glad låt. Herlig å merke at tekstene blir lysere. Musikken min blir ekstremt personlig. Tekstene gjenspeiler mine tanket og følelser. Det er på mange måter en veldig utleverende prosess.

Vi klarte å få til et bra førsteutkast på refrenget, og da måtte jeg bare kaste meg ut i det. Har kommet halvveis på verset, så der gjenstår det endel jobb. Men det er så spennende å jobbe med kreative mennesker. Ta setning for setning, og skape en helhet. Kjenne på hvilke følelser vi ønsker å trigge.

Det er litt skummelt. Og jeg jobber med å få tekstene mine under huden. Eie dem med hevet hode, og være stolt av det vi lager. Vi er klare for å spille inn de fire første låtene i oktober. Det er jammen meg ikke så lenge til. Jeg er fornøyd med dagens økt, og gleder meg til fortsettelsen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg