MAGISKE DAGER I SPANIA

God kveld!

 

Ja, så var jeg her igjen på bloggen min. Det er godt å kjenne på lysten til å skrive igjen. Jeg har nettopp vært på en helt fantastisk tur til Marbella, for å delta på OTG/Nu Skin sitt Succes Summit event. Det var virkelig en stor opplevelse for meg, og nå har jeg lyst til å dele litt mer med deg. For denne turen handlet ikke bare businessen. Jeg fikk også bli kjent med mine herlige kollegaer, som også hadde tatt turen til Spania. Det er noe eget å treffe mennesker i egen person, og ikke bare snakke online på sosiale medier. Jeg delte leilighet med 5 stk som jeg ikke hadde møtt før, men det gikk så fint.

Jeg var på tur i en hel uke, sånn at det også ble noen dager med husmor ferie. Det må jeg si var bare helt nydelig, og noe som jeg virkelig hadde behov for. Denne vinteren har vært både lang og tung, med sykdom i familien. Og jeg har jobbet hardt med både musikken og businessen, så en pause gjorde veldig godt. Utrolig herlig å kjenne på den deilige temperaturen, og solsengene ble benyttet på fridagene. Min revmatiske kropp elsket varmen, og smertene mine ble nesten helt borte. Jeg ble så lettet da jeg kjente på den gode effekten av varmen. Og jeg skal definitivt tilbake neste år.

Selve eventet var fra fredag til søndag, med flere tusen mennesker inne i samme sal i mange timer. Totalt 83 mennesker var på scenen, og vi fikk masse påfyll og inspirasjon. Der var en innleid dj, som satte stemningen i en time før hver start. Du kan trygt si at stemningen var rimelig elektrisk. Det var sterkt å høre historiene som ble delt fra scenen, og også masse spennende info om produkter som kommer i løpet av dette året fra Nu Skin. Vi koste oss med felles lunsj, og felles middager den helgen. Da fikk jeg bli bedre kjent med enda flere i teamet, og det var en stor opptur for meg.

Jeg lærte veldig mye om meg selv i løpet av disse dagene. Og jeg har tatt ett oppgjør med meg selv. Mine mentale sperrer skal bort, og jeg skal ta den plassen som jeg vil. Så her kommer jeg nok til å være, både på sosiale medier og på bloggen når jeg ønsker det. For jeg har satt meg konkrete mål, og de skal jeg nå!

Håper du har lyst til å henge med!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg