MALING OVERALT!

God morgen!

I går fikk jeg ny respekt for de som jobber som malere. En jobb som virkelig krever konsentrasjon og utholdenhet. Jeg og minstemann malte første strøket på hans rom i går. Vi brukte i underkant av tre timer. Og min kropp kjennes ut som at den har trent altfor mye. I dag bli det strøk nr2, og vi regner med å trenge enda en runde med maling i morgen.

Jeg fikk bekreftet min mistanke om at jeg ikke er den beste til å male. Men vi får bare gjøre så godt som vi kan. Blå vegger skal males om  til vanilje farge. Vi fikk i det minste litt tid sammen, og det gikk så fint. På med deilig musikk, så kom vi oss gjennom det på en god måte. Kjekt å tilbringe tid sammen med ungen min. Og faktisk gjennomføre en praktisk oppgave sammen.

Tror jeg skal varme opp denne kroppen litt før vi setter i gang. Her trengs der litt blodsirkulasjon i armer og bein. Vi krysser fingrene, og gleder oss til vi får det endelige resultatet!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg