MAMMAHJERTET BANKER!

God kveld!

I kveld kjenner jeg på en koselig følelse. For nå har jeg i to dager jobbet sammen med minstemann på hans rom. Og i den tiden har vi hatt så god stemning, og fine samtaler. Det er ikke så ofte vi har tid til det, men nå er vi på en måte nødt til å jobbe sammen. Vi har nå malt to strøk, og det gjenstår en runde til i morgen. En skikkelig fin opplevelse for oss, og det har gitt meg så gode mammafølelser.

Jeg har stor forståelse for at mamma ikke er den kuleste å tilbringe tid med. Men i dette prosjektet har det vært vår oppgave å løse ting sammen. Helt ærlig, så var jeg også litt spent på hvordan vi ville løse denne oppgaven. Men det har vært god stemning, litt musikk og en prat om hverdagen vår. Jeg har lært mye disse dagene, og mammahjertet banker hardt av stolthet og mestring. Oppussing kan være til besvær, men vi har hatt godt av dette!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg