Man må lide for skjønnheten!

På fredag var det på tide å få fikset neglene mine igjen. Dette var første gangen jeg skulle bytte farge. Jeg dro derfor til Velværesenteret her i Mandal(ikke sponset), og trodde at dette ville bli en rolig og fin opplevelse. Lite visste jeg at det skulle bli en lang og smertefull affære. Da jeg tok på neglene for en liten måned siden, så var det vanskelig å få til fordi mine negler var så små og korte. Så derfor fikk jeg plutselig vite at de skulle støpe en annen form neglene mine denne gangen. For nå var de lange nok. Jeg forstod at vi da ville bruke litt lenger tid enn planlagt, men ok.

Det ble en skikkelig smertefull opplevelse. For når de nye neglene skal smelte inn i mine egne negler under en lampe, så trodde jeg at fingrene mine skulle svi av! Herremann så det svei! Jeg måtte ta fingrene ut av lampen flere ganger. Det var rett før tårene mine kom. Og så ble jeg irritert og frustrert. Men det var jo min egen feil fordi jeg ikke hadde spist. Vi brukte så lang tid, og så skulle neglene files ned til riktig form. Det endte i sår på nesten samtlige neglebånd. Og det skal jeg love deg er skikkelig vondt. Jeg hadde time kl 13.00, og dro derfra kl 15.40!

Så nå sitter jeg her med knallrosa negler, og hovne fingre! For neglebåndene mine er skikkelig hovne og røde. Deilig å lide for skjønnheten ! Jeg er fornøyd med resultatet. Både neglene og fargen ble bra. Men jeg vet ikke om jeg orker de smertene en gang til. Heldigvis så skal ikke prosessen være så omfattende neste gang. Så jeg lever i håpet om at dette var det verste, og at neglene holder seg fine. Jeg fikk justert dem litt, sånn at de ikke fullt så lange som forrige gang. Men jeg elsker de fine neglene mine!

Nå gleder jeg meg til sårene gror, og jeg ikke svir lenger. For nå er det nesten umulig å unngå det. Vi lo godt da jeg skulle kutte grønnsaker til tacoen fredag kveld. Min kjære mann måtte overta, og jeg fikk skikkelig vondt. Jeg mener ikke å være negativ til Velværehuset. Men jeg håper virkelig at det blir bedre opplevelser for meg senere. For det var noen lange timer. Neste gang skal jeg spise før jeg går, og ta med meg inn drikke. Nå har jeg lært det også!

Vi blogges!

Følg meg gjerne :

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg