Mange endringer på gang!

Gode perioder nytes til fulle!

God kveld!

Jeg merker en stor endring på meg selv for tiden. Det handler om både psykiske og fysiske ting. Hva jeg plutselig liker, og hva som jeg ikke liker. Jeg endrer stil når det kommer til klær og mote. Plutselig har jeg blitt fan av lange kjoler, og det er helt unormalt for meg. Kanskje ikke noe som du tenker er så viktig, men jeg er i ferd med å endre meg. Og det er både skummelt og spennende på samme tid! Det handler nok om en større trygghet i meg selv, og jeg våger å utforske nye områder. Tar eierskap i den kroppen som jeg har, og forsøker å slappe mer av. Ikke være så negativ mot meg selv, når det kommer til utseendet og stil.

Det er deilig å kjenne på de gode følelsene, og faktisk kjenne at man er i stand til å senke skuldrene litt mer ned. Gjøre det som jeg har lyst til, og som jeg kanskje aldri har våget før. En frigjøringsprosess, som virkelig har vart over lang tid. Men endelig føler jeg på en fremgang, og gamle sperre forsvinner en etter en. Jeg kommer alltid til å måtte jobbe med kropp og utseendet. Men jeg er i en god periode nå, og det nyter jeg til fulle. Faktisk så får man en annen glød, når man ikke hele tiden snakker seg selv nord og ned. Det er lov å føle seg feminin og fin. I alle år så har jeg sett på min mor og søster, og ikke kjent meg helt igjen i deres trygghet når det kommer til klær. Men jammen kommer jeg ikke etter, og hvem hadde vel trodd det?

For meg så er dette så befriende og deilig! Jeg blir glad inni meg, og venninnene mine sier de kan se det på meg. Men så er der jo dager hvor jeg ikke orker å se meg selv i speilet engang. De dagene er vonde, men heldigvis er de i mindretall nå. Hver eneste dag forsøker jeg nå å snakke positivt til meg selv. Være min egen bestevenn, og ikke pushe altfor hardt. Det har gitt meg gode resultater, og jeg føler meg bedre. Det er en god start på sommeren for min del, og mange barrierer blir brutt. Takk og lov for at man får nye sjanser i livet. Det betyr så mye for meg, og jeg nyter alt det som er bra i livet akkurat her og nå!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg