Meld deg på Mestringsklubben nå!

Reklame

God kveld!

Nå nærmer det seg slutten på lanseringsperioden til Mestringsklubben. Jeg håper at du har lyst til å bli med nå fra starten, og bli en del av en positiv gruppe som virkelig ønsker seg mestringsopplevelser i hverdagen. Mestringsklubben er en medlemsportal med fokus på mestring, personlig vekst, psykisk helse og fysisk aktivitet. Akkurat nå er det lanseringspris på 299kr i måneden! Da får du full tilgang til dette hver måned:

  • 3 videoer med fokus på mestring i hverdagen.
  • 1 video med fokus på personlig vekst.
  • 1 video med fokus på psykisk helse.
  • 1 video med fokus på fysisk aktivitet, pluss en utfordring.
  • tilgang til lukket Facebook gruppe for portalens medlemmer.
  • livesending hver uke i Facebook gruppen.
  • ha en heiagjeng i ryggen i hverdagen!

Jeg gleder meg veldig til å bygge et positivt samhold i Mestringsklubben, og vil svært gjerne ha deg med! Dette er ikke en terapi, men et sted hvor man får motivasjon og inspirasjon i hverdagen. For meg , så er Mestringsklubben noe som jeg har lyst til å videreutvikle. Og all hjelp kommer fra hjertet, med gode intensjoner. Jeg har valgt å ha null bindingstid, så du kan hoppe av etter første måneden om du ønsker det.

Dersom du har noen spørsmål, så kontakt meg på melding i sosiale medier. Så skal jeg hjelpe deg så godt som jeg kan! Lanseringsprisen varer til og med søndag 5.april 2020, så det er lurt å bli med nå! Jeg håper du vil være med i Mestringsklubben, og gi deg selv et positivt løft i hverdagen! Påmelding her:

https://mestringsklubben.mykajabi.com/

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg