MESTRING I HVER MASKE!

 

God morgen!

Da var endelig lørdagen her, og helgen er virkelig i gang. Denne uken så har jeg jo kommet i gang med å strikke genser, og det har faktisk gått over all forventning. Jeg var litt usikker på om jeg kunne fikse mønsteret, men jammen meg gikk det så fint. Den første runden med mønster er gjennomført, og det gikk knirkefritt! Elsker fargene som jeg har valgt, og det kommer til å bli så fint. Ullgenser i nydelige høstfarger. Det blir både varmt og fint på samme tid.’

Nå er jeg i gang med å strikke i kun en farge igjen, så da går det jo av seg selv. Håper at hendene mine tillater meg å strikke i dag, etter en fridag i går. Det er skikkelig stas å klare dette selv, og jeg hadde ikke helt troen på meg selv på forhånd. Heldigvis kan jeg hvis jeg vil. Og det var masse mestring i hver eneste maske. Så fornøyd, og ganske så barnslig entusiastisk underveis.  Jeg blir bare så glad når nye utfordringer går bedre enn forventet.

Jeg har lært mye om meg selv den siste tiden. Og jeg mestrer så mye mer enn jeg det selv tror. De negative tankene må skyves bort, og så må jeg bare prøve. Da kommer der mange overraskelser, og hverdagen blir fylt opp av glede og mestringsfølelse! Jeg håper at du får en strålende lørdag, og ikke vær redd for å ta i mot nye utfordringer!

Klem fra Wenche

8 kommentarer

Siste innlegg