Mestring i hver tone!

Musikken løfter meg videre!

God kveld!

Nok en gang så sitter jeg her, og er full av mestringsfølelse. En rus som jeg ikke kan forklare effekten av. Og jeg vet at der kommer en ny dose, allerede i kveld. Jeg har en mørbanket kropp, men det klarer jeg ikke å bry meg så mye om. For jeg har så utrolig masse glede av å underholde andre, og få den fantastiske tilbakemeldingen. Det er akkurat som at jeg forsvinner inn i en egen boble underveis karaoke showet. Som at all usikkerhet og sjenanse forsvinner ut døren, og jeg bare gir full gass. For meg, så er dette en så stor seier! Og jeg ser at folk koser seg sammen med meg.

Kvelden startet veldig rolig, med litt få gjester i starten. Men det var godt voksne mennesker, så jeg satte i gang med gamle klassikere. Sang blant annet låter av Elvis og Patsy Cline. Da koser de seg, og synger litt med mens de spiser middagen sin. Utpå kvelden kom der yngre mennesker, og da skifter jeg stilen litt. Men uansett alder, så blir der alltid liv når jeg velger ABBA. Så herlig å kjenne på den gode stemningen, og folk er med å synger. Faktisk så måtte jeg ta ekstranummer i går kveld, og da valgte de selvfølgelig en av favorittene fra ABBA. The winner takes it all!

Ny runde venter nå i kveld, og jeg gleder meg veldig. Men i dag må jeg passe litt ekstra på de stakkars føttene mine. For det ble ikke særlig bra med de fine skoene som jeg valgte til kjolen min i går. Det var så vidt jeg klarte å komme meg til bilen etterpå. Så litt mer komfort i kveld, så skal det nok gå så bra. Gleder meg veldig til å komme i gang med kveld nr 2, og satser på fullt hus og stormende jubel! Ha en fin lørdagskveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg