MIDDAGSMENY UKE 37!

God morgen!

Det nærmer seg en ny uke, så da må middagsmenyen for uke 37 være på plass. Jeg fikk ordnet handlingen i går ettermiddag, og nå er alt klart til denne ukens middager. Herlig å vite at jeg allerede har alt sammen her hjemme, og slipper unna så mange turer i butikken de kommende dagene. Dere likte godt at jeg delte min middagsmeny med dere, så her kommer neste ukes plan til dere:

Mandag:

Bali kyllinggryte med ris og blomkål

Tirsdag:

Nakkekoteletter med poteter, brun saus, surkål, blomkål

Onsdag:

SFO form ( makaroni/stekte pølser/tomatsuppe/ost)

Torsdag:

Fiskegrateng med poteter, blomkål og smeltet smør

Fredag:

Taco

Lørdag:

Svinewok med fløtegratinerte poteter

Søndag:

Hjemmelagede kjøttkaker med brun saus, poteter, blomkål og gulerøtter

Vi er klare for å spise mange gode middager denne uken, og her har vi litt av hvert på menyen. Det er uansett deilig å vite dette allerede nå, og jeg kan planlegge min timeplan i forhold til ulik tidsbruk på matlaging. Håper at du også har god kontroll før uken starter, og bare kjekt dersom jeg kan inspirere dere litt. Ha en fin søndag!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Wenches kjøkken <3
      Herlig….Det er bra med planlegging – selv er jeg ikke sånn med middager nå. Men skjønner det når dere er flere 🙂 Ønsker deg en flott dag Wenche!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg