MIDDAGSMENY UKE 38!

God morgen!

Det er søndag, og jeg er allerede i gang med å planlegge neste uke. Her hos oss, ligger man alltid i forkant. Da sviver systemet best, og vi har god kontroll på det som kommer. Jeg fikk gjennomført ukeshandel sammen med min kjære mann i går, så nå er middagsmenyen klar for uke 38. Den er som følger:

 

Mandag:

Kyllingfilet med ris, bernaisesaus og blomkål

Tirsdag:

Torskefilet med poteter, gulerøtter og smeltet smør

Onsdag:

Kjøttpudding i brun saus, poteter og blomkål

Torsdag:

Joikaboller med potetmos og makaroni

Fredag:

Taco

Lørdag:

Kalkun filet med fløtegratinerte poteter, blomkål og gulerøtter

Søndag:

Pølseform (pølser, hjemmelaget potetmos, gulerøtter og ost)

Herlig å ha planen ferdig, og varene hjemme allerede. Så da kan jeg bruke tiden min på mye annet neste uke, og vite at jeg kan lage middag kjapt og greit. Vi har en miks av kjappe middager, og noe som tar litt lenger tid å lage. Viktigste må være, at vi har sunn og god mat. Hele familien er glad for denne planleggingen, og vi er klar for en ny uke!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg