MIN FAVORITT LEPPESTIFT!

Reklame | LYKO , MAYBELLINE

God kveld!

Jeg er som dere vet ganske så opptatt av sminke. Og jeg har alltid vært glad i leppestifter som sitter på lenge, og som man ikke må fikse på hele tiden i løpet av dagen min. Det skal tas på tidlig på dagen, og så ønsker jeg å ha fin farge på leppene mine i mange timer. Da jeg testet ut Maybelline Super Stay matte ink, så ble jeg så positivt overrasket. Dette er akkurat den kvaliteten som jeg hadde ønsket meg, og som jeg virkelig kunne bruke i alle anledninger.

Nå har jeg brukt dem over lang tid, og de er mine absolutte favoritter på leppene. Da flere av dere har spurt meg om hva jeg anbefaler og bruker, så tenkte jeg derfor å tipse dere om disse flotte leppestiftene. Nå kan du klikke på bildene, og kommer direkte inn til Lyko. De har så utrolig lave priser, og du kan faktisk få et skikkelig kvalitetsprodukt til kun 100kr! Prisen variere litt ut i fra hvilken farge du velger, men dette er så absolutt et rimelig prispunkt.

Det er ikke så ofte jeg velger å reklamere for noe på min blogg, men dette er et produkt som jeg har masse erfaring med selv. Håper at dere kan like å få noen anbefalinger fra meg iblant. Ha en fin kveld!

 

Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York//Maybelline New York

0 kommentarer

Siste innlegg