MIN FØRSTE TEAM BUDDY!

Hei🌸

I går var endelig dagen hvor jeg fikk min aller første team buddy i min network marketing business! Det har jeg jobbet hardt for nå i flere måneder. Jeg er så glad for at en flott dame tok kontakt med meg via dm, og var interessert i business muligheten. Etter en fin prat, så valgte hun å registrere seg hos NuSkin💥💥💥

Det er så kjekt å kunne få veilede henne i oppstarten av businessen hennes. Å bygge sitt eget team tar tid, men det kommer til å bli spennende! Å jobbe online via sosiale medier blir mer og mer vanlig. Det er fremtiden. Så da gjelder det å være på ballen, og komme seg i gang med sin egen network marketing business.

Men dette beviser også at tålmodighet er utrolig viktig i denne bransjen. Konsekvent synlighet skaper tillit. Og tilliten må være på plass, før noen ønsker å starte opp via deg. Jeg har bestemt meg for at dette er jobben for meg. Da må jeg bare fortsette å gjøre de oppgavene hver eneste dag. Jeg gleder meg over å endelig ha en team buddy, og har god kapasitet til å hjelpe enda flere i gang⭐️

Så bare ta kontakt med meg, dersom du ønsker en uforpliktende prat om business muligheten. Alle starter på null, og jobber seg oppover. Men den som er tålmodig og jobber konsekvent, får resultater etter hvert.

Ha en fin fredagskveld ❤️

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg