Min innerste sirkel!

God morgen!

Jeg føler meg heldig som har kjærlighet i livet mitt. En mann som jeg er så glad i , og to barn som virkelig er i ferd med å bli ungdommer. Vår lille familie som holder sammen i tykt og tynt. Det er deilig å ha den trygge rammen rundt oss, og vi trenger det alle sammen. Selvsagt har vi våre oppturer og nedturer. Men det er helt normalt, og en del av livet. Det lærer vi masse av ,og det skaper verdifull erfaring for oss alle sammen. I helgene så nyter jeg å ha min mann hjemme, og føler meg omringet av omsorg og kjærlighet. Han er jo så snill, og omsorgsfull mot både meg og ungene.

Familie er den innerste sirkelen. Der hvor man virkelig former sin egen personlighet, og utvikler seg som menneske. Man trenger impulser utenifra, men innad i familien skapes der verdier som varer livet ut. Hos oss så har kommunikasjon vært veldig viktig, og vi prater åpent og ærlig med hverandre. På både godt og vondt. Der ble tidlig laget en avtale, om at vi skulle stå i sannheten sammen. Selv om det noen ganger er veldig sårt, så velger vi ærlighet. Det har gradvis bygget en trygg grunnmur i oss alle sammen, og vi fortsetter å bygge livet etter hvert som dagene går.

Å våkne opp sammen med min store kjærlighet, er så deilig for meg. Vi tar en dag om gangen, og gjør vårt beste. Både for oss som kjærester, men også som foreldre. Det er viktig å gjøre den jobben sammen. Ungene vet at vi begge to er helhjertet engasjert i deres hverdag, og passer godt på dem. Jeg har mye av ansvaret alene i ukene, så det er deilig å ha hjelp fra min mann i helgene. Da er vi sammen, og det trenger vi.

Ha en super fin søndag, og kos deg sammen med dine kjære! Er du alene? Gjør ting som gjør deg godt. Så snakkes vi igjen i kveld.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg