MIN MORGENRUTINE!

God morgen!

Nå har jeg blitt mye bedre på morgenrutiner her hjemme. Det er så herlig når maskineriet liksom bare går av seg selv. Tre uker med intens opplæring, har gitt resultater. Nå vet guttene hvordan vi løser morgenen, og jeg har full kontroll på timeplanene deres. Selv om de er blitt eldre, så følger jeg jo med. Vi har funnet en rytme som fungerer, og der er ikke mye krangling lenger.

Jeg kommer meg opp aller først, og er på beina ca. 07.00. Da er det medisiner og morgenstell, gi Basse påfyll av mat og drikke og så vekker jeg ungene. De får frokosten inn på rommet, og for øyeblikket er det toast med stekt egg. Ja, jeg skjemmer dem litt bort. Men jeg er tross alt hjemmeværende, og har mulighet til å gi dem en god start på dagen. Så jeg ordner frokosten til dem.

Deretter lages nistepakker, og så kommer de seg på skolen. På grunn av pandemien, så tar de ikke kollektivtransport. Men en sykler, og den andre blir kjørt til skolen. Da er jeg klar for å dele mitt første blogginnlegg, og så begynner treningen min. En god dusj etterpå , og så en god frokost til meg også. Det er så herlig å starte dagen på denne måten, og jeg blir så glad.

Familien betyr alt for meg, og jeg forsøker å være tilstede for dem hver eneste dag. Når jeg er hjemme, så kan jeg jo tilbringe mer tid sammen med dem. Så det tar jeg som en fordel, og jeg ønsker at de skal kunne huske at mamma faktisk var der. Har du fått på plass dine morgenrutiner?

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg